Historia naszej firmy

Poznaj naszą historię!
Familijna to nie tylko piekarnia. Już po kilku latach firma zyskuje przydomek piekarnia – cukiernia, wprowadzając na rynek ofertę cukierniczą, która podbija podniebienia konsumentów. Oferta Familijnej staje się innowacyjna na rynku poprzez wprowadzenie linii chlebów żytnich z dodatkami.
Familijna już na dobre zadomowiła się na rodzimym rynku milickim. Jest wszystkim dobrze znana i lubiana, przede wszystkim za najwyższą jakość wyrobów oraz nienaganną dbałość o Klienta. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na wyjątkowe miejsce, gdzie można spotkać się w rodzinnym gronie, powstaje pierwsza kawiarnia w centrum Milicza. Jest to ulubione miejsce jego mieszkańców i okolic. Na przestrzeni kolejnych lat miejsce było kilkakrotnie modernizowane, a największa przebudowa już w nowym koncepcie Familijnej odbyła się w 2021 roku.
Wsłuchując się w potrzeby naszych Klientów, nieustannie rozwijamy markę Familijna o nowe produkty, czy niedostępne dotychczas rynki sprzedaży. W tym celu otwieramy pierwszy punkt firmowy, zaprojektowany w nowoczesnym formacie, umożliwiający odpiek świeżego pieczywa na miejscu w specjalnie zaprojektowanych piecach z kamienną płytą, przygotowywanie na miejscu świeżych kanapek, czy serwując aromatyczną kawę na wynos. Nowy punkt we Wrocławiu, na ulicy Poleskiej rozpoczyna serię wielkich otwarć sieci punktów firmowych Familijna.
Na przestrzeni lat, Familijna ze znaną sobie odwagą i uporem, prężnie rozwija swoją działalność. Cały zespół przyczynił się do tego, że od 30 lat umacnia swoją pozycję na rynku jako marka z produktami wysokiej jakości. Rozpoznawalność marki wzrasta, a produkty znajdują się na półkach sklepowych w ponad jednej trzeciej kraju. To wszystko było możliwe dzięki wyzwaniom, które podejmuje Familijna, a które potwierdzają, że dobra zmiana przynosi niesamowite efekty. Dokładnie w 29 rocznicę powstania Piekarni Familijnej, staje się ona częścią Grupy Familijnej i zostaję jej wiodącą marką. Grupa Familijna, silniejsza o młode pokolenie Właścicieli rozpoczyna nowy rozdział w rozbudowywaniu obecnych i tworzeniu nowych marek.
na bieżąco w naszych kanałach social media