Twój zakres obowiązków:
- Helpdesk - codzienna zdalna jak i lokalna pomoc użytkownikom w tematyce informatycznej
- instalacja i konfiguracja urządzeń peryferyjnych
- inwentaryzacja sprzętu IT i dbanie o stany magazynowe
- instalacja / przygotowanie stacji roboczych pracownikom
- przeprowadzanie napraw i przeglądów sprzętu w naszych oddziałach
- obsługa zgłoszeń w oparciu o kontakt telefoniczny, mailowy
- tworzenie dokumentacji i procedur z rozwiązań IT
- podstawowe szkolenia personelu
- wdrażanie oprogramowania
- uczestnictwo w projektach z różnymi rolami łącznie z PM
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie średnie lub wyższe informatyczne lub pokrewne, studenci ostatniego roku z dyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze mile widziani
- doświadczenie na podobnym stanowisku min 1 rok
- podstawowa znajomość systemów wirtualizacji
- podstawowa znajomość zagadnień sieciowych: protokół TCP/IP, VLANs, VPN
- gotowość do odbywania podróży służbowych do oddziałów (punkty firmowe)
- bardzo dobra organizacja pracy z umiejętnością ustalania priorytetów
- chęć nauki i rozwoju
- skrupulatność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- samodzielność
Zapewniamy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- wdrożenie do pracy oraz wsparcie zespołu i managera
- dostęp do nowoczesnych technologii informatycznych
- współpraca z doświadczonymi specjalistami (wymiana doświadczeń i wiedzy)
- możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji
- niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- dynamiczne środowisko pracy w szybko rozwijającej się organizacji
- prywatna opieka medyczna finansowana przez pracodawcę
- grupowe ubezpieczenie na życie
- preferencyjne ceny naszych wyrobów
- rodzinna atmosfera i przyjazne środowisko pracy
Wyślij swoje zgłoszenie
na stanowisko: Specjalista ds. IT - Grupa Familijna
Marka Familijna w naszych kanałach social media